مینا کیه؟!

من مینا غفوری هستم
متولد ۲۱اردیبهشت ماه سال۱۳۶۸ و اصالتا اهل فیشور لارستان استان فارس.
و لازمه بگم قبل از شغلم عاشق پسرم و خانواده ی خوبم هستم.
منم مثل خیلی از شما از نوجوانی به خاطر استعداد ذاتی که از مادربزرگ و مادرم بهم رسیده بود عاشق این دنیای شیرین و زیبا شدم و از اونجایی که من عاشق تنوع و خلاقیتم ، قشنگیای این هنر زیبا هیچ وقت تمومی نداره و هر روز هر لحظه میتونی خلق کنی و لذت ببری از شغل قشنگت.
از آشپزخونه ی کوچیکم شروع کردم با کم ترین امکانات و تمام پیشرفتم تا به امروز پله پله و آهسته بوده و هیچ وقت نخواستم پله های موفقیت رو یه شبه طی کنم بلکه دوست دارم موفقیتم همیشگی و موندگار باشه.

سالهاست که فهمیدم رسالت من تو زندگیم آموزشه
و هیچ چیزی مثل آموزش دیدن و آموزش دادن حالمو خوب نمیکنه؛
حدود ۹ساله که وارد حوزه ی آموزش قنادی شدم و از یک هنرجو به لطف خدا الان به بیش از ۱۲۰۰۰هزار هنرجو رسیدم .
همیشه و همیشه در حال آموزش هستم و به هنرجوهامم توصیه میکنم هیچ وقت از آموزش دیدن اصولی در کار و زندگی غافل نشن.

رویای من داشتن یه کافه ی صورتی با کیکهای خاص و خوش طعم بود که بالاخره با تمام سختی ها ، رویامو محقق کردم و الان برای تحقق رویای شعبه های مینا کیک در شهرها و کشورهای مختلف تلاش میکنم.

و در حال حاضر تمام تلاشم اینه که راه سختی رو که خودم شروع کردم و تمام تجربه های این سالهامو با هنرجوهای مشتاق این هنر به اشتراک بزارم و با تمام توان کنارشون باشم و خدمت کنم به زنان سرزمینم چون من ایمان دارم هر چه تعداد زنهای موفق دنیا بیشتر باشه دنیای همه ی ما قشنگ تر و پر برکت تر خواهد بود.

میناکیک کیه؟

مینا کیک یه برند شناخته شده در دنیای طعم های شیرینه که فعالیتش رو از آشپزخونه ی خودش و با امکانات محدود از سال ۸۹ در شهرستان لار شروع میکنه و از ابتدا تلاشش مبنی بر این بوده که طعم های متفاوتی رو خلق کنه .
از اونجایی که دکور و طعم کیکهای برند میناکیک روز به روز بیشتر مورد استقبال واقع شدن مینا کیک اولین کارگاه خودش رو در سال ۹۳ با دو نیرو راه اندازی کرد و کلاسهای آموزش کیک رو شروع کرد.
و‌ سپس با لطف خدا و تلاش فراوان «مینا» کافه قنادیِ برندِ میناکیک و آموزشگاه اردیبهشت رو در شهر لار استان فارس تاسیس کرد و کارگاهش رو توسعه داد و الان تیم مینا کیک حدود ۲۰نفره.
محبوبیت برند میناکیک در ابتدا به علت خلق دنیایی متفاوت از طعم ها و فیلینگ های خاص و دکورهای خلاقانه ی کیکهای عروسی و تولد بود و سپس تولید طعمهای متفاوت و پرطرفدار باقلوا استانبولی

مجری تور های آموزش قنادی (به خصوص آموزش باقلوا استانبولی )در سراسر ایران (تهران. لار. بندعباس. کرمان. یزد.بوشهر. اصفهان. لامرد. و…..) و مفتخر به برگذاری بیش از ۱۰۰دوره ی آموزشی حضوری.
و برگزاری پکیجهای آموزشی آنلاین با بیش از ۱۲۰۰۰هزار هنرجوی آنلاین فعال در حوضه ی قنادی🥰

قبل
بعدی